måndag 30 augusti 2010

HELT SJUKT - I DUBBEL BEMÄRKELSE

Jag tror jag blir knäpp. Nu har jag åkt på dubbelsidig ögoninflammation med... Å halsen värker som fan så jag tro pencilinen lagt av... De 2 första dagarna hjälpte det men sen blir det värre!! Så det blir att ringa den populära vårdc idag igen.

Jag har lagt mig ute i soffan så Joppe ska få sova iaf. Jag ligger bara och låter och kan inte sova...

Idag kommer mina små älsklingar hem!! Hoppas hoppas, att de håller sig friska!! Max kan väl omöjligt bli sjuk igen... Han brukar sprida ut sitt. Jag är inte sjuk ofta, men när jag väl blir det så får jag allt!! För nåra år sen va jag sjuk i 3v, först maginfluensa, sen hosta och av hostan blev det bronkit och sen maginfluensa en gång till... Nice...
Men jag kan inte fatta att jag lyckades pricka in min sjuka lagom tills jag hittat en ny medarbetare. Hade det varit någon dag tidigare så hade det blivit KAOS på jobbet!! Nu hann den här killen bara gå brevid en dag innan han åkte på att jobba själv...

Nehe, om jag skulle försöka sova nån timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥