torsdag 26 augusti 2010

1:A DOMEN

Nu har jag varit hos läkaren. Tanten skulle lägga sin jäkla pinne på tungan och jag höll ju på att spy av den. Sen kom hon med en pinne och skulle trycka ner den med. Där gick gränsen, jag höll på att spy över henne. Undra om det är nån som gjort det nångång!? Iaf så fick hon lägga ifrån sig glasspinnen för den klarade jag inte av. Det va inte mkt hon lyckades få på sin pinne heller för sen höll jag på att spy bara jag såg den. Jag tyckte jag kunde peta ner den själv men det fick jag tydligen inte... Efter ett tag fick jag svar, det va positivt på halsfluss. Det va som jag trodde. Men det konstiga var... Eftersom "jag väger så lite" (å så sa hon nåt om njurarna, fast det ändå inte hade nån påverkan så det la jag inte på minnet) har de minskat ner dosen jag ska ta. Men då undrar jag HUR DÅ? För jag ska äta pillerna 3ggr om dan och SMÅ är de inte heller, kolla själv;


Gigantiska piller!!
Om man då väger ett par kilo mer, ska man trycka i sig de här 4 ggr om dan då eller...? Helt sjukt. I vilket fall som helst ska jag äta de här i 10 dagar nu. Så jag blev lite nervös och fick skicka iväg ett mejl till ett annat ställe. Från och med imorn är det lite saker jag inte får äta på ett litet tag... Å får jag då inte äta de här så skiter jag i pencilinen, jag borde väl bli frisk så småningom ändå, eller? Men om jag nu tar de så smittar jag i 3 dagar. Vilket betyder att jag inte kan jobba på lördag heller... Jag kommer ju klättra på väggarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥