fredag 16 juli 2010

V28 lider mot sitt slut :-)

Å när v28 är slut tar 29 vid = SEMESTER!!! Skulle jobbat imorn med men fick ledigt, så min semester börjar i eftermiddag :-) Om 7 timmar exakt ;-)

Inatt har vi sovit supergott här!! Det har inte varit så varmt. Men likförbannat somnar jag föör sent så det är ju lite trögstartat här...
Trycker i mig frukost, Joppe har gjort en jättegod macka till mig. (tycker INTE om smörgås, vill ha varm mat!!) Kaffet får väl ögonen att slå upp riktigt, de är lite smala än så länge.

Idag har jag ETT måste innan vi ska åka och det är hämta mina nya linser :-) Å så måste jag ju hämta svägerskans bil givetvis!! Den är klar nu så vi ska köra ut den till dom i eftermiddag. Inte illa, hon får bil & klädpaket hemkört till huset :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥