söndag 4 juli 2010

Nu är de gifta

Vaken, pigg och glad :-) Det var ett fint bröllop!! Fin sång i kyrkan. Barnen sjöng Idas sommarvisa och var kanonduktiga!! Vart fanns den busiga gossen som alltid ha bus i blick!? Efter kyrkan var vi ute i Brogård. Det var riktigt varmt och skönt. 30 grader. Stackars Henke som fick springa runt i kostym hela dagen... Det måste varit varmt och ta kort!?





Det visades bilder från möhippan och Hannas skiva spelades upp:-) Hon ställde sig upp och sjöng till Henke


Korten är tagna med iphone, därav kvalité...

Vi var hemma halv 2 men festen varade minst till 3 vet jag :-) Jag har en viss benägenhet att alltid bli trött o vill hem och sova.... Men det var väldigt trevligt igår!!
Precis när vi skulle släcka lampan hördes ett KRAS!!! Då hade sambo vällt ner Joppes stora spegel jag hade tagit hit ett par timmar tidigare....så det va bara att plocka glas och dammsuga.....

När Joppe vaknar ska Daniel och Ulrika komma hit på frukost. Det får bli ute i solen idag. Sen blir det några timmar innan jag ska hämta barnen jihooo :-) Då blir det bad i poolen kan jag tro!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥