tisdag 6 juli 2010

Ledig tisdag

Morn morn!!
Nu har Max äntligen vaknat. Thea har varit uppe en liten stund. Jag sitter och håller på med bröllopskorten sen i lördags och skulle lägga upp nån bild, men hur kunde jag tro att datan vill som jag vill!?!??! Den där bilden som ska tryckas på för att ladda upp kortet är ju BORTA... Å inte vet jag hur jag ska få ner korten i iphonen.... GGRRRR jag och datorer!! Ni får inte se nåra kort :-(

Ska se om jag kan få en klipptid till Thea idag. Hon vill INTE klippa sig, tyckte att jag ska göra det, men jag tycker hon kan klippa en bra bit nu. Fast det är vissa konstiga "regler" med de här klipningarna (och "reglerna" finns inte....)Men vissa saker slutar man aldrig förundras över...

Vi ska göra en rabarberpaj med sen, det är väl våra planer för dagen. Allt beror på hur vädret blir!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥