tisdag 20 juli 2010

Besök & Ikea

Vi blev invaderade av Daniel, Ulrika & deras 3 bebisar.


Här är Tore & Emma.

Vi grillade & det är ju konstigt att vi aldrig tröttnar på det :-) Thea & Max satt vid sitt lilla bord och de hade sällskap/tiggare hela tiden :-) Den ena (Alice) lekte med fotbollen 99% av tiden de va här...
Thea hade sin lilla leksaksTerry ute och hundarna ville gärna låna honom!!


Det kryllade av hundar överallt ;-)
Den ena hade aldrig sett en katt, så han skällde ju ut våra. Sambo är rätt så karsk så han smög sig ut och ville titta på dom men när de ena fick syn på honom satte alla fart!! De jagade iväg honom så han sprang rakt in i staketet... Men han vände snabbt & sprang fram på framsidan. Hundarna kom inte igenom grinden ;-)

Jag, Ulrika & Thea var på Ikea. Jag köpte nya vita påslakan, ett till Joppes stooora täcke + ett vanligt), träolja till bänken här + stugan, ett kuddfodral med julmotiv :-) De senaste gångerna har jag fyndat jullyktor (röda) som jag lagt direkt i min jullåda. Idag kunde jag inte låta bli kuddfodralet.
Vi var inom Willys och köpte ett par Daimtårtor. När bror och sambo kom så fikade vi allihop.

Nu kollar vi på Alla barn i bullerbyn. Strax är det sovdax för de små :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥