söndag 27 juni 2010

Bebis!?!?

Idag fick vi lite sovmorgon :-) Vaknade av att Max började gråta och sa att han slagit sig. Han låg och drömde... Han höll sig på huvudet så det var väl när han slog sig i rutchkanan i torsdags...

Max säger flera gånger om dagen att jag har/ska ha en bebis i magen. Den kan komma imorn tycker han... Men jag sa att där är ingen bebis men då tyckte han att jag kan ju ha det ibland....

Vi har packat ihop våra saker, jisses vad leksaker!! Åker hem efter våfflorna i eftermiddag. När solen är som starkast, för nu behöver vi lite vila från solen. Såg på vädret och det ska ju vara jättefint ett tag!! Jag har en app på iphonen och där visade vädret 33 grader nästa lördag. Vi kommer ju smälta på bröllopet...!! Alla stinker svett innan bröllopet ens har börjat.... Blää

Jag har parkerat mig i solen med min bok. Kompisarna här omkring hade vaknat så nu lär jag inte se barnen på ett tag :-) Dom är för roliga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥