måndag 17 maj 2010

Vårdcentralen - suck!!

Skulle ju försöka få en tid för mina utslag igen. Nu har jag haft de över ett år!! Gick med de HELA sommaren förra året, fan så det såg ut!! Men pencilinen gick inte ta på sommaren för av solen kunde det bli värre. Började i september och skulle äta 3 månader, slutade och inom en vecka såg jag nästan likadan ut igen. Åt 3 månader till sen blev det april och fint väder så det va ju att sluta med pillerna. Å nu ser jag ut så IGEN!! Å det kliar!!
Så nu har jag precis pratat med vårdcentralen och då fanns det inga tider denna veckan. Nehe men det går ju bara boka en vecka i taget, innebär det att ALLA ringer för sina besvär på måndagmornarna??? Å att ALLA känner av det på måndagmornarna??? Fattar noll. MEN om jag ringer tidigt imornbitti igen så KAN jag få en akuttid imorn på förmiddan.... Men då kan jag ge mig fan på att det ringt nån gammal skruttibangbang som måste in och kolla sin nagelsvamp eller nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥