onsdag 26 maj 2010

Ullared

Jag är ledig på tisdag nästa vecka och såå sugen på Ullared!! Jag och Anna skulle ju åkt dit på fredagen efter jobbet, men det känns lite väl stressigt... Först jobba till 14 sen åka direkt (vet inte om brorsan hade tänkt fira sig den dagen med) jag ska sova hos farmor på natten för vi ska på utflykt på lördgen. Så jag bytte jobbdag så det ska jag göra på söndan. Men jag måste ju hinna med katterna med och jag kan ju inte köra omkring med massa kassar i bilen hela helgen....
På tisdagen kunde inte Anna, frågade svägerskan med men det får bli senare!! Kanske det blir Växjö istället och köpa blommor!? Det ser ju mörkt ut för Växjötrippen på fredag... Så där blir det "Maxmys" istället :-)
Fast lyser solen för en gångs skull vill jag ju inte åka till Ullared/Växjö... Phu sikka bekymmer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥