söndag 23 maj 2010

I säng

Ååå så trevligt det varit!! I kapellet var det nog inte ett öga som var torrt!! Å deras löften/dikter som de läste för varandra i kyrkan var jättegulliga!! Det var där, mina linser inte torkade ut!!


Efter vigseln sprack himlen upp o jisses så varmt det blev. Phu. Men ack så skönt för en isbit som jag :-) Jag har nog tagit nästan 500 kort så något borde ju blivit bra. Vi drack lite champagne och åt jordgubbar. Sen blev det mat. Allt gick i sparrisens tecken. Sparrissoppa, marinerade sparris med parmaskinka, torsk och potatis med sparris till sist sparrispafe' eller chokladtårta. Det var riktigt gott!! Sen blev det tal. Å så skulle vi skriva kort med lyckönskningar på eller rita eller vad vi kände för. Å dessa fick de inte öppna förrens om ett år tillsammans med champagnen de fick av oss.
Nu ligger vi nerkrupna i denna sköna säng. Täcket o kudden är underbara!! Nackdelen är att här är det två enkeltäcke hemma har vi ett stoooort :-)
Imornbitti ska vi äta frukost och det är presentöppning innan vi far vidare här ifrån.

Å förresten, om det är någon som vet var jag kan hitta en sån här ring HOJTA TILL!!!!


Den är rätt bred, lite hamrad ser den ut som. Denna är ett hjärta på men det behövs inte. Men vad jag vill ha en sån här ring!!!! Såå snygg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥