fredag 21 maj 2010

Fix och trix

Efter jobbet va jag inom mamma, drack te och läste en artikel om stress och högt blodtryck.
Sen bar det iväg in till byn, köpte spetsleggins och nya linser. Så nu när linserna hann i tid hoppas jag att jag ser imorn OCH att huvudvärken försvinner!! Shit vad det öste ner och blöt blev jag!! Men efter avkopplingen körde jag och hämtade Joppe, vi handlade. Så nu har jag köpt nytt lim till mina naglar imorn :-) Vi var inne på systemet och köpte den här champagnen


Den ska brudparet få imorn så får de öppna den på sin 1-årsdag. ( japp fam Bäckvall vi tog samma flaska som ni:-) )
Nu ska vi käka innan det bär av och provas klänningar. Sen blir det lugn och skön kväll med chips o massa choklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥