onsdag 7 april 2010

Ute

Nu är jag hemma ;-) hämtade ut ett paket till. I det första kom mina 2 supersnygga klänningar!!
Nu har jag burit ut en stol utanför min inglasade altan, här är supervarmt. Katterna släppte jag ut, det är inhägnat runt om för han som bodde här innan hade hund. Så kisarna kan inte rymma = otur för dom...!! Men de luktar in heeela trädgården och hittade direkt till grinden som är ut mot skogen.
De trivs kanon här, precis som jag ;-)
Jag vill ju inte ha massa land i trädgården och alla inramade land med stenar åker väck i sommar. Jag ska ha lite krukor på stenplatsen utanför altanen och lite ute på soldäcket.
Barnen vill ha pool, studsmatta och lekstuga men jag ha alltid sagt att det inte får plats... Men det ser jag ju nu att det FÅR det!! Å till och med i dubbel uppsättning, trädgården är större än jag trodde ;-) Pool blir det iaf i sommar!!!!

2 kommentarer:

  1. Oj då blir det som ett busland hos dig i sommar=)

    SvaraRadera
  2. Jadå det är bara att komma. Ta Hugo, Ellen o Bella med dig!! Det finns nåt för alla haha ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥