måndag 26 april 2010

Uppdrag slutfört!!!!!

Nu har jag varit iväg och inhandlat överdragsbyxor till Thea så nu är det uppdraget slutfört. Köpte lite hårspännen till henne med, hon vill ha lång lugg och absolut inte klippa sig. Å håret är ju det enda hon får bestämma över själv känns det som så jag kommer aldrig tvinga henne göra något med håret som hon inte vill!! Men visst måste det toppas ibland.

Satt och läste "Kråke hos doktorn" som godnattsaga idag och Thea låg tyst och stilla och bara lyssnade. Nu kanske hon förstår att det inte är livsfarligt att vara hos doktorn!?

Nu har jag käkat tonfisksallad. Brukar passa på när Joppe inte är hemma :-) Ska gå och duscha av mig och krypa ner i sängen sen. Skönt o sova tidigt :-) Så kommer han hem snart igen med!! Nätterna går ju fortare haha. Saknar DIG jättemycket och hade verkligen velat ha din famn och krypa upp i just nu.
Men jag skickar över den varmaste kramen till dig där borta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥