lördag 10 april 2010

Frusen

Har krupit ihop framför kaminen, tycker det är jäkligt kallt!! Det som var så fint väder på förmiddan och jag trodde vi skulle sitta ute o gotta oss på jobbet.... Det blev framför brasan istället men det gör inget, det är varmt och skönt ;-) Vi ska se V75 på tv.
Är ganska trött!! Måste sova bättre, men hur lätt är det!? Vi har ett STORT täcke som jag rullar in mig i, då försöker sällskapet sno tillbaka det..... Inte konstigt jag vaknar flera ggr ibland. Fast hemma hos mig får ju han ligga på sin vakt, annars kastar jag ner honom på golvet ;-) hihi. Kanske en större säng hos mig, och flytta tillbaka hans täcke till hans säng, som är hos mig!? Neee tror inte det!! Då "rymmer" han ju i sin säng med ena täcket och skaffar jag ny säng så ligger han ju inte så nära då heller... Bättre det är trångt så slipper jag frysa ;-) stackarn......

Om ett par timmar är jag hemma, kan knappt bärga mig, vill prova min nya kamera NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥