tisdag 20 april 2010

Flytt och förvirrad

Det bidde ingen simning idag, vi insåg att vi inte skulle hinna det... Å de andra som brukar simma kunde inte heller. (mig gör det inget, det är ju så förbaskat kallt ;-))
Vi storhandlade istället så nu ska mossmattan dööö!! Köpte nåt döda-mossagrejs.
Sen stod jag och dammsög i godan ro och fick plötsligt panik!! Hade jag glömt min bästa väns födelsedag????? Jag var tvungen och ringa upp henne och fråga... UNDRA vad hon tänkte...!! Fast.... Det värsta är ju.... Att hon blir ju INTE förvånad!! Men jag kunde pusta ut, jag hade inte glömt henne. Det var fel månad...

Vi käkade middag sen for vi till Sunnerbo, här ska vi sova inatt. Tror mannen har tröttnat på att balansera i sömnen hihi. Men det bästa här är ju att det bara är ETT stort täcke här = han rymmer inte så långt iväg om han inte vill frysa ;-) Det andra av hans täcken har fått fötter, de trivdes bättre hos mig.

Har stått och provat bikini. Usch!! Så många ostbågar jag åt förra året har jag inte ätit tillsammans på 28 år.... Å det är ju inte så att allt bara åker puts väck!! Så nu fick det bli brorsans badshorts (de som satt bäst i midjan...) o min bikiniöverdel.
Vi ska ju till Kristianstad imorn med jobbet. Badhuset.

Nu sitter älsklingen i soffan och jag har duschat och lagt hårinpackning.
Innan vi åkte hit ställde vi väskorna i hallen, alla var svarta. Mitt bland väskorna låg där en svart Sambo raklång så han smälte in i allt ;-)


Här är han bra nyfiken.

Ska ta och packa min väska tills imorn och verkligen försöka få med mig allt med, hopplöst!! Minnet sviker allt för ofta tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥