onsdag 28 april 2010

Bubbel

Sitter här djupt nersjunken, känns som röven etsade sig fast i kuddarna. Fan, jag är helt slut!! Har ett glas bubbelvatten som sällskap. Väntar på att Efterlyst ska börja men antar att jag tar svansen mellan benen och springer här ifrån, så fort det börjar... Vågar nog inte titta på det utan Joppe. Jävla mes - jag vet!! Men det händer så mkt skit så det är inte klokt och jag vet inte om jag vill veta allt....!!
Det vore rätt skönt och krypa ner i sängen :-) Vakna pigg och utvilad på den leeediga dagen!! Å riktigt gosa in mig i de mysiga täckena. Saknas bara sällskap. Fast jag har 2 lurviga vänner hos mig varje natt, nu ser de sin chans.
Ja, jag tror banne mig det blir till att krypa ner ;-) Det är ju ganska mkt som ska hända imorgon och det kommer bli sååå bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥