söndag 21 mars 2010

Skönt ;-)

Ååå nu har Max feber äntligen gett sig!! Så imorn är det dagis igen. Han är glansig i ögonen och har varit hela veckan, men ingen feber.
Så idag vart vi ju först hos vilda Ville





Sen vidare på kalaset. Fick god middag ;-) Sen spelades det massa kort, skoj!!
När vi körde hem plockade jag upp alla mina fotoalbum så nu är det bara att fortsätta sortera.
Å sen - äntligen, jag va nere och solade. Som jag längtat... Ätit pencilin sen september så jag har inte solat på hela hösten/vintern. Så nu kom jag på den briljanta ide'n att jag tar bara pencilin den veckan jag har barnen så solar jag den andra ;-) undra va doktorn säger om det haha. För jag SLUTAR ju inte med den........men det är ju bara för att det är bröllop om 2 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥